fun4life.nl

fun4life.nl > Blog > 2008 > Juni

Maandag (26 mei) was de dag waarop Buff terugkeerde naar het hostel, dit betekende dat er voor mij een stuk minder te doen was. Dinsdag (27 mei) heb ik Sophie en Jeff van het vliegveld opgepikt, voordat ze naar huis vlogen hebben ze drie dagen in Sydney doorgebracht. Woensdag (28 mei) heb ik met Sophie, Jeff en een vriend van hun in een Japans restaurant gegeten en daarna heb ik fancy pants gekocht voor The Opera House.

Bad luck

Auteur: Basje @ Vrijdag, 6 juni 2008 03:11:03
Tags: Australië, reis, problemen, auto, pech, Belmont, Bulahdelah

Maandag (2 juni) ben ik vanuit Sydney vertrokken, na een paar uur rijden schoot de thermometer van de motor omhoog, omlaag, omhoog en opnieuw omlaag. De thermometer schoot niet in het rood maar het baarde me toch wat zorgen. Daarom ben ik eerder dan gepland gestopt, ik heb overnacht op een caravanpark in Belmont. ’s Morgens (3 juni) heb ik het koelwaterniveau gecontroleerd en dat was wat aan de lage kant, ik moest ongeveer een halve liter bijvullen. Omdat er in Belmonte echter echt helemaal niets te doen was en het alleen maar regende heb ik de gok gewaagt en ben weer richting het noorden gaan rijden.

On the road again

Auteur: Basje @ Vrijdag, 13 juni 2008 07:34:27
Tags: Australië, reis, wandelen, auto, Ring Of Fire, vuurtoren, walvis, dolfijn, lezen, regen, Bulahdelah, Port Macquarie, Byron Bay

Donderdag (5 juni) en vrijdag (6 juni) heb ik in mijn huisje doorgebracht. Het slechte weer hield me onder een dak, ik ben alleen even naar buiten gegaan voor de nodige boodschappen. De dagen heb ik gevuld met heel veel lezen en een klein beetje tv kijken. 300 van de 600 pagina's in mijn (Engelse) Dan Brown zijn in deze twee dagen verslonden.
Vrijdag avond kreeg ik de auto weer terug van de garage. Diverse gasafdichtingen zijn vervangen en omdat de motor volledig uit elkaar is geweest is ook de olie vervangen en de motor opnieuw afgesteld.

Klik hier voor het hele bericht.

Vrijdagavond (13 juni) in Byron Bay hebben we voor de derde avond op rij Ring Of Fire gespeeld en vervolgens zijn we naar het Beach Hotel gegaan. In het Beach Hotel speelde een live band en we waren het er allemaal over eens dat de band erg goed was. Later kwam ik er achter dat de band Bonjah was, toevallig had ik in Melbourne van Bonjah een CD gekocht.

Brisbane en verder

Auteur: Basje @ Zondag, 29 juni 2008 06:11:45
Tags: Australië, Brisbane, Noosa, koala, huwelijk, natuur, bos, wandelen, donker, Harvey Bay, Fraser Island, tour, reis

Na onze avond stappen werd ik zondag (22 juni) onverwacht vroeg wakker. Dat wil echter niet zeggen dat ik wat zinvols met de dag heb gedaan, ik ben niet veel verder gekomen dan het bijwerken van mijn blog, uitzoeken van foto's. Maandag (23 juni) ben ik de hele dag bezig geweest met het herschrijven van mijn resumé en via recruitment bedrijven zoeken naar een engineering job.